The Eagle Path / Soldiers / Full Love ~ Van Damme, auch gedreht und geschrieben von Van Damme

M

Master Chief

Guest
Ich stehe ja bekanntlich auf B-Movies, aber der hier sieht einfach nur langweilig aus.
Billige Optik und ein unfreiwillig komischer Van Damme.
Gucken werd ichs, aber gut wird der sicher nicht.

Da freu ich mich doch eher auf UniSol 3...
 
V

VandammeStallone

Guest
Eagle Path wird bestimmt ein Kracher, zumindest scheizze wird er nicht da bin ich ziemlich sicher.
 

Jay

hauptsache bereits gesehen
Teammitglied
NEWS
The Eagle Path heißt nun Soldiers -

"The Eagle Path took longer than what I have expected but that is because I did some recent re-shooting with more ACTION scenes! The movie is going to be re-titled to "SOLDIERS".
Thank you for your patience...Soon, wait for its huge première! — JCVD", facebook
 

Jay

hauptsache bereits gesehen
Teammitglied
NEWS
Soldiers heißt nun wieder Full Love.
https://jcvdworld.com/Info_FullLoveRODIN.html

Der Film wurde übrigens vor 10 Jahren gedreht.

!!!!

Hier die Story von seiner Seite:
"A traumatised ex-soldier, Frenchy (JCVD) haunted by his past, works as a taxi driver in far East Asia who picks up a beautiful female passenger, Sophia. Driven by dark memories of his childhood, he becomes determined to improve her life and, without her approval, embarks on a journey which proves to be more dangerous and complicated then he expected. After encountering a series of harrowing obstacles he calls in favours from his friends who immediately join him. His military team engages in the biggest fight of their lives. War is hell, but nothing they’ve done could have prepared them for this."

Er spielt also einen Taxifahrer namens Frenchy, der einer jungen Frau ohne ihren Willen hilft, bis er sich sogar mit einem eigenen Team von Soldaten in einen großen Kampf begibt.
 
Oben